Ponxo? Jersei?… de tot una mica!

Fa uns dies que vam entrar a la tardor, i jo que soc innocent de mena m’ho vaig creure i em vaig posar a fer un jersei d’entretemps per poder-me’l posar ara.

Però el fred, o si tu vols, el mig fred encara no ha arribat! a mig octubre i encara anem en tirants!! tot i això, el jersei ja està fet… ara només cal esperar poder-me’l posar 🙂

I dic jersei per dir alguna cosa… és mig jersei mig ponxo i es fa molt i molt ràpid!! i fàcil!

L’he fet en dos colors, però es pot fer en més, en menys i fins i tot, fer-lo més llarg per convertir-lo en vestit. Aquest serà el proper projecte, segur! i en un color ben cridaner!

Indicacions:

Dibuixa’t una T i mesura el següent:

Mides_jersei

Es teixeix tot en punt dret i si la llana és gruixudeta s’avança bastant.

Jo l’he fet en dues parts, però si em decideixo a repetir-lo, segurament faré el coll obert i en una sola peça… així les mànigues només queden cosides per baix ja que aquest també és cus per dalt i la costura es nota una mica massa.

Ah! i alhora de cosir, si fas colors, canvia de color cada vegada sinó la costura es veurà molt!

 

Deixa un comentari