#xal11… seguim!

Doncs si, segueixo amb els xals…

Aquesta vegada però, enlloc de repetir-ne un dels que ja tinc fets, he estat remenant nous patrons i n’he teixit un de nou, inspirat en un xal de llana antic que em van regalar fa molts anys i que havia fet l’avia de la meva parella.

Són unes floretes molt subtils i finetes que queden fantàstiques per als xals calats d’estiu… A veure que us sembla.

A més, no és gens difícil de fer, a la que portes dues o tres files ja li has agafat el truquilló i de seguida vas fent sense haver d’estar gaire atent@.

He fet servir:

  • 1 i 1/2 troca de Rosa Craft Ninfa Halia de color rosa (cotó 100%)
  • 1 troca de Rosa Craft Ninfa Halia de color groc (me n’ha sobrat una mica)
  • 1 troca de Rosa Craft Ninfa Halia de color verd (n’he fet servir només per la punta; m’ha sobrat gairebé tota la troca)
  • ganxet del número 4

Aquí us deixo el gràfic, ja veureu que no té cap mena de complicació:

Per anar fent la forma de triangle tant característica dels xals, és tan senzill com acabar un punt abans i pujar amb les tres cadenetes cap a la filera següent.

I ja, per acabar-lo de rematar, hi he afegit tres serrells a les puntes. Se’n poden posar més però aquest l’he fet per la meva mare, i a ella això de massa serrells, no l’acaba de convèncer massa.

I ara… toca començar el següent! Tot i que si puc, abans us ensenyaré un top que m’estic fent de  BLÜU, però amb aquest vaig una mica mes lenteta…

Deixa un comentari