Encetem temporada de cotó!! I amb aquest, ja en van #10!

Ja tenim l’estiu a tocar i com no podia ser d’una altra manera, comencem amb el cotó.

Com deveu haver comprovat, últimament no tinc massa temps per a res… -la passada entrada és del mes de febrer!!  Buff!!- i encara no he pogut anar a comprar fils i veure les novetats en colors, textures, etc. Així que m’he hagut de conformar aprofitant troques que tenia a mitges.

En aquest xal hi trobareu un trosset del #xal9dejunio, del xal#o8 i de la bossa de mà…però bé s’ha de reciclar i aprofitar materials, no??

La veritat és que aquest és un xal molt bàsic, quan vaig tant de bòlid faig cosetes que no requereixin de gaire atenció i així evito fer i desfer ja que m’equivoco moltíssim.

De fet, podria dir que aquest l’he fet els dissabtes mentre miro els partits de handball de l’Ïu. Diu que crido massa i que millor em distregui fent mitja i ganxet. A veure… fa de porter i que voleu que us digui, pateixo molt: quan li fan gol, quan li tiren amb força i també quan la para. I això que no em considero una mara patidora… però es que la pilota a vegades va amb molta força!!

Va… no m’enrotllo més i us ensenyo el xal#10

Necessites:

  • 3 troques de cotó de diferent color per treballar amb agulla del 3/4 (bé, de la rosa i la blanca en tenia una mica mes de mitja només)
  • Agulla circular del 4,5 (quan faig xals d’estiu, sempre treballo amb agulla mes gran del que correspon)

Comencem:

  1. Munta 6 punts i fes 2 voltes del dret
  2. A partir de la 3 volta s’anirà creixent a les imparells al final fent 2 punts del punt final*.
  3. Seguir amb punt del dret i anar combinant amb punt fantasia:
    • Punt del dret + 2 bagues i acabar amb punt del dret
    • Punt del dret i anar deixant les 2 bagues
  4. Seguir amb el punt del dret i continuar segons ens agradi més o menys junt el punt fantasia
  5. Acabar i  tancar

*Per fer els augments, aquesta vegada ho farem a l’últim punt que se’l teixeix normal però no es treu de l’agulla i se’n teixeix un  altre agafant-lo per darrera

I si el vols una mica més decoratiu, hi pots afegir 3 serrells; un a cada punta.

Deixa un comentari