Maxi coll mostassa

Ja som a la tardor, i malgrat el temps és ben boig i no tens clar que posar-te, ja ve de gust començar a fer peces per l’hivern.

Aquí on visc jo… els matins i els vespres d’aquests últims dies d’octubre són freds…. molt freds!

Val, alguns em direu que soc exagerada, ho sé, però es que jo en tinc molt de fred! El problema és que al migdia fa calor, i això vol dir que entrem a l’època ceba: capes de roba superposades per anar traient o posant segons convingui.

Vaig boja! 🤯

Això si, per sortir de casa al matí, un bon coll ja comença a venir de gust, però encara no de llana que pica! I per això vaig provar amb aquesta que ara us ensenyo.

El coll està fet amb una llana vellutada de la casa Katia que es diu Bambi. Ells la recomanen per a roba de nens i per a decoració de la llar, però vaig voler provar. És 100% polièster i us he de confessar que tot plegat és una mica estrany de treballar però si que és molt flonja i agradable. Pel meu gust, potser li falta una mica de cos.

Això si, si heu de fer algun coll per infant, és molt recomanable ja que és gustosa i no pica gens. Si són com el meu fill que veu la llana i marxa corrents, us serà de bona utilitat!

Què he fet servir:

  • 1 troca de llana BAMBI de Katia de color mostassa
  • Agulles del 6
  • Agulla llanera per cosir

Com l’he fet:

He muntat 40 punts i a partir de la 1a volta he començat a treballar el punt d’arròs per donar-li una mica de volum. Ja sabeu que m’agrada treballar la textura.

He anat fent fins que se m’ha acabat la llana. Ull! pensa que te n’ha de quedar una mica per tancar i després cosir.

Per fer el punt d’arròs heu de:

  • Volta 1: punt del dret i punt del revés fins al final
  • Volta 2: teixir el contrari del que heu fet en l’anterior, o sigui, punt del revés i punt del dret o a la inversa
  • Volta 2: repetir com la 2, teixir dret i revés, sempre el contrari del que se’ns presenta a l’anterior volta.

A Youtube teniu molts tutorials que us l’ensenyen a fer. És un punt molt fàcil i que per colls i bufandes queda molt bé ja que li dona un punt de volum i a més, és reversible.

Un bon coll per a principiants! Animeu-vos-hi!

…i atent@s a la següent entrada… colls per a tots els gustos!! I aquesta vegada per vendre!

Deixa un comentari